Ecuador - Reisverslagen van Christel Groen - WaarBenJij.nu Ecuador - Reisverslagen van Christel Groen - WaarBenJij.nu

Ecuador

Ik, Christel Groen, ga 8 oktober naar Ecuador voor onbepaalde tijd(max. half jaar).

Het grootste gedeelte zal ik vrijwilligerswerk gaan doen, in een dagopvang voor verstandelijk gehandicapten kinderen en in een kinderziekenhuis. Maar alle opties staan open, dus kan ik ook op een koffieplantage belanden.

De eerste maand is wel helemaal uitgestippeld, een taalreis. Hier zal ik later verder in detail gaan, maar de grote lijn is in 4 weken het door het land reizen, van de jungle tot het strand, en ondertussen Spaans leren.

Voor vele bekenden van mij zal niet niet als een verrassing komen, want deze reis is al een paar jaar een droom van mij en praat er al een hele lange tijd over. En sinds ik vorig jaar mijn havo-diploma binnen heb zijn de plannen concreet geworden.

Ik hoop dat jullie een stukje kunnen meegenieten van wat ik daar allemaal mee ga maken!

Recente Reisverslagen:

28 November 2016

Villa Ticca

12 November 2016

Discover Ecuador - Jungle - Montañita

23 Oktober 2016

Discover Ecuador - Baños

17 Oktober 2016

Discover Eduador - Quito II

13 Oktober 2016

Discover Ecuador - Quito
Christel

Deze blog gaat voornamelijk over mijn reis naar Ecuador en een stukje over mij. Heb je vragen of meer interesse naar mijn reis, reageer dan op mijn berichten of stuur een mailtje naar christelgroen@live.nl

Actief sinds 09 Sept. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11570

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2016 - 01 Februari 2017

Ecuador

Landen bezocht: